Politické kampaně, volby a politický marketing bazar
Pavel Šaradín
nehodnoceno
Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů 21. století.... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Politologie, mezinárodní vztahy
Obnovení pořádku
80 Kč
Tři minuty do soudného dne
140 Kč
Anarchismus: svoboda proti moci
850 Kč
Putinovi agenti
400 Kč
Autorovy další knížky
2001 | Historické proměny pojmu ideologie |
2012 | Zastupitelé českých měst a obcí v evropské perspektivě |
2002 | Volby 2002. Analýza programů a výsledků ve volbách do Poslanecké sněmovny |
2003 | Desetiletí |
2007 | Politické kampaně, volby a politický marketing |