Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

nehodnoceno
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele https://www.databazeknih.cz/img/books/39_/396280/bmid_marketing-zaklady-marketingu-ucebni-VID-396280.jpg 0 0 0

Sada učebnic Marketing má za cíl jednak poskytnout studentům středních odborných škol základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a jednak iniciovat snahu o další poznávání této disciplíny. Marketing lze definovat jako vědu a umění. Proto i samotné pojetí učebnic je zaměřeno na rozvíjení schopností kreativního myšlení a vede žáka k pochopení marketingových činností ve firmě. Učebnice učitele Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky. Proč využít právě tuto učebnici? Její struktura vychází z Rámcového vzdělávacího plánu MŠMT Ekonomika a podnikání. Lze ji aplikovat i v rámci jiných RVP, které požadují zařazení výuky marketingu do školského vzdělávacího programu. Učebnice učitele obsahuje: přepis učebnice včetně doporučených zápisů rozšiřující texty k probírané látce příklady včetně řešení testy včetně řešení netradiční aktivizační metody vedoucí k pochopení výuky, opět včetně řešení.... celý text

Přidat komentář

Štítky knihy

marketing

Autorovy další knížky

Marek Moudrý
česká, 1974
2008  60%Marketing - Základy marketingu 1
2014  80%Politologie a člověk v mezinárodním prostředí
2008  60%Marketing Základy marketingu 2
2008  0%Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele