Jazyk nových médií
Lev Manovich
Tato publikace představuje jeden z nejsystematičtějších pokusů o teoretické ukotvení počítačové technologie a její dopad na současnou kulturu. Manovich se snaží nová média zasadit do širšího kontextu dějin technologií a kulturních forem, analyzuje základní principy, operace i formy; některá zjednodušení ale také problematizuje, například mýtus interaktivity nebo polarizaci digitálních a analogových médií. Z dnešní perspektivy mohou některé teze působit jako překonané, přesto ale zůstávají nejen pokusem o teorii toho, co nová média opravdu jsou, ale také svědkem přelomu 20. a 21. století, který přestavuje zásadní předěl ve formách našich médií i kultury.... celý text
Žánr:
Vydáno: 2018 , Karolinum
Originální název:
více info...
Sociologie, společnost
Vydáno: 2018 , Karolinum
Originální název:
The Language of the New Media , 2001
více info...
Kniha Jazyk nových médií je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 8x |
Knihotéce | 4x |
Chystám se číst | 13x |
Chci si koupit | 4x |
dalších seznamech | 1x |