Jak děti získávají "akademické" dovednosti bez formálního vyučování

Peter Gray

Druhá kniha ze série těch, které navazují na knihu Svoboda učení (dnes už pouze jako ebook) a jsou souborem vybraných a upravených esejí, které velký propagátor svobody učení Peter Gray publikoval na svém blogu v rámci časopisu Psychology Today. Tento, druhý díl se věnuje způsobům, jak děti získávají “akademické dovednosti bez formálního vyučování, typicky v matematice nebo čtení. Kniha je volným pokračováním prvního dílu s názvem Důkaz, že sebeřízené vzdělávání funguje. Společná linka, která protíná celou sérii, je sebeřízené vzdělávání. Autor se v tomto dílu opírá o zkušenosti konkrétních lidí i vědecké studie. Porovnává sebeřízené vzdělávání se vzděláváním progresivním a objasňuje jeho užitečnost a efektivitu.... celý text

Komentáře knihy Jak děti získávají "akademické" dovednosti bez formálního vyučování


Přidat komentář

vladku
03.08.2024

Druhá část, viz první část.



Čtenáři před vámi navštívili ještě tyto knihy: