Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání
Petra Ambrožová
Publikace nabízí nový pohled na aktuální podoby fenoménu školního podvádění a vyrušování v kontextu nových forem vzdělávání dětí a dospívajících v 21. století. Vychází z konceptu digitálních domorodců a upozorňuje na nové formy rizik spojených s inklinací mladé generace k užívání digitálních technologií při studiu i ve volném čase. Kromě jiných fenoménů se zaměřuje na problematiku nových forem podvádění (plagiátorství, cybercheating), vyrušování (cyberslacking), okrajově se dotýká i dalších rizik spojených s užíváním digitálních technologií v kontextu současné edukační reality (sexting, online závislost).... celý text
5 | 2 | |
4 | 0 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2021 | Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání |
2023 | Digitální pohádky pro (ne)poučitelné děti a (ne)znalé dospělé |
Kniha Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání je v
Přečtených | 1x |
Chystám se číst | 6x |
Chci si koupit | 2x |