Moderní marketing

Moderní marketing https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/201367/moderni-marketing-yRX-201367.jpg 3 1 0

Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč? Autor – Paul Smith – totiž velmi přehlednou formou, plnou konkrétních ukázek, fotek, reálných a ověřených příkladů či zkušeností ukazuje, jak se má správně komunikovat s trhem.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Marketing communications


více info...
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

podnikání marketing

Autorovy knížky

2000  60%Moderní marketing