Metody a postupy poznávání žáka
Václav Mertin
Publikace Metody a postupy poznávání žáka shrnuje a popisuje tradiční postupy pedagogické diagnostiky a současně nabízí přehled aktuálních testových metod, resp. diagnostických nástrojů, které mohou učitelé využít ve všech oblastech vzdělávacího procesu. Pozornost je věnována individuální diagnostice schopností, dovedností a činností žáků, ale také poznávání vztahů, vzájemných vazeb a atmosféry ve školní třídě a v neposlední řadě zmapování dovedností učitele a forem působení učitele na žáky. Diagnostické postupy se zaměřují na žáky obou stupňů základních škol i žáky středních škol. Informace pedagogicko psychologického rázu jsou doplněny výkladem relevantní legislativy, která s problematikou pedagogické diagnostiky souvisí. Cílová skupina : Učitelé základních škol s přesahy do středních škol, výchovní poradci, metodici prevence rizikového chování, pedagogové v poradenských zařízeních, studenti učitelství, speciální pedagogiky, psychologie.... celý text
5 | 2 | |
4 | 0 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2010 | Psychologie pro učitelky mateřské školy |
2013 | Výchova bez trestů |
2000 | Hry pomáhají s problémy |
2011 | Výchovné maličkosti |
2004 | Ze zkušeností dětského psychologa |