Marketing na Facebooku a Instagramu
Tereza Semerádová
Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdíleného obsahu představují sociální sítě v dnešní době nejoblíbenější marketingové médium. Facebook a Instagram si získaly nepopíratelnou oblibu jak na straně uživatelů, tak na straně inzerentů. Avšak i přes rozšířenost těchto dvou platforem existuje pouze jen velmi malé procento uživatelů, kteří jsou si vědomi plného potenciálu nabízených propagačních nástrojů. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, jenž se zaměřuje na celkový proces online komunikace od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni.... celý text
Literatura česká Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2019 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Marketing na Facebooku a Instagramu , 2019
více info...
5 | 0 | |
4 | 1 | |
3 | 2 | |
2 | 2 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Facebook marketing obchodování, prodej sociální sítě Instagram
Autorovy další knížky
2019 | Marketing na Facebooku a Instagramu |
2022 | Perníčkování: Základní techniky a recepty |
Kniha Marketing na Facebooku a Instagramu je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 6x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Knihotéce | 1x |
Chystám se číst | 2x |
Chci si koupit | 1x |
dalších seznamech | 2x |