Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola
Philip Kotler
https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/209129/bmid_marketing-management-analyza-planov-209129.jpg
5
12
12
7. vydání této tzv. Bible marketingu. Jedná se o vůbec první české vydání.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: ?Originální název:
Marketing management , 1994
více info...
5 | 12 | |
4 | 2 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1998 | Marketing Management |
2007 | Moderní marketing |
2000 | Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy |
2004 | Marketing |
2003 | Marketing od A do Z |