Marketing Management
Philip Kotler
https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/134325/marketing-a-management-analyza-planovani-kontrola-134325.JPG
5
12
6
Podtitul: Analýza, plánování, vyuití, kontrola Populární vysokoškolská učebnice marketingového řízení.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 1992 , Victoria PublishingOriginální název:
Marketing management , 1994
více info...
5 | 12 | |
4 | 2 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1998 | Marketing Management |
2007 | Moderní marketing |
2000 | Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy |
2004 | Marketing |
2003 | Marketing od A do Z |