Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
Miroslav Sedlák , Petra Mikulášková
Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých obchodníků – autorů této publikace – vám odhalí principy provozu internetového obchodu tak, aby se váš e-shop nestal dalším v řadě, co jen přežívá. V tomto skutečně podrobném a především praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte slovníku marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete užitečné odkazy na další zdroje informací a slovníček nejdůležitějších pojmů.... celý text
5 | 4 | |
4 | 3 | |
3 | 1 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.