Jak psát reklamní text

Jak psát reklamní text https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/204824/bmid_jak-psat-reklamni-text-6Hn-204824.png 4 5 5

Cílem publikace je podat základní informace o tom, co je to reklamní text, jak je zapojen do kontextu reklamy, co od něj máme a můžeme očekávat, jaké vlastnosti by měl mít, jak s ním pracovat a jak poznat dobrý text od špatného. Mnoho příkladů vám pomůže naučit se lépe prezentovat vaši firmu na veřejnosti. Dotisk v r. 1999, 2000.

5
1
4
1
3
3
2
0
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

reklama a propagace

Autoři knihy

Ivan Crha
česká, 1932
Zdeněk Křížek
česká, 1952