Jak psát reklamní text přehled
Ivan Crha , Zdeněk Křížek
Cílem publikace je podat základní informace o tom, co je to reklamní text, jak je zapojen do kontextu reklamy, co od něj máme a můžeme očekávat, jaké vlastnosti by měl mít, jak s ním pracovat a jak poznat dobrý text od špatného. Mnoho příkladů vám pomůže naučit se lépe prezentovat vaši firmu na veřejnosti. Dotisk v r. 1999, 2000.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak psát reklamní text. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jak psát reklamní text v seznamech
v Přečtených | 7x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Mé knihovně | 6x |
v Chystám se číst | 6x |