Dítě, škola a matematika
František Kuřina , Milan Hejný
Dítě, škola a matematika. Konstruktivistické přístupy k vyučování. Jak překonat formalismus ve vyučování a vést žáky k porozumění učivu? Jakým způsobem si dítě konstruuje svůj obraz světa? Na tyto a další otázky hledají odpověď autoři s mnohaletou pedagogickou i výzkumnou zkušeností. Představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje soudobé trendy v pedagogice i psychologii. Formulují zásady didaktického konstruktivismu a ilustrují je na vyučování matematice. Text je doplněn řadou příběhů z praxe. Třetí vydání.... celý text
5 | 3 | |
4 | 0 | |
3 | 1 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
matematika škola předmětová didaktika konstruktivistická pedagogika
Kniha Dítě, škola a matematika je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 9x |
Knihotéce | 3x |
Chystám se číst | 7x |
Chci si koupit | 2x |