Dítě, škola a matematika
František Kuřina , Milan Hejný
Dítě, škola a matematika. Konstruktivistické přístupy k vyučování. Jak překonat formalismus ve vyučování a vést žáky k porozumění učivu? Jakým způsobem si dítě konstruuje svůj obraz světa? Na tyto a další otázky hledají odpověď autoři s mnohaletou pedagogickou i výzkumnou zkušeností. Představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje soudobé trendy v pedagogice i psychologii. Formulují zásady didaktického konstruktivismu a ilustrují je na vyučování matematice. Text je doplněn řadou příběhů z praxe. Třetí vydání.... celý text
Přidat komentář
Štítky knihy
matematika škola předmětová didaktika konstruktivistická pedagogika
Kniha Dítě, škola a matematika je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 9x |
Knihotéce | 3x |
Chystám se číst | 7x |
Chci si koupit | 2x |
Vynikající knížka do pedagogické praxe! Pojednává o dnešní situaci ve školství a přístupu k matematice, který není úplně správný. Proto se autoři zavazují o to, aby byl tento přístup k výuce matematiky změněn.
Moc publikaci doporučuji. Nejen nastávajícím pedagogům, ale i některým stávajícím jako velmi dobrou příručku.