Copywriting
Anna Sálová , Jana Šupolíková , Zuzana Veselá , Jiří Viktora , Lucie Jebavá
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech. Publikace vás mimo jiné naučí: - Orientovat se v základech marketingu a copywritingu - Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů - Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení - Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače - Vytvářet copy přímo pro internetové obchody - Využít potenciál sociálních sítí - Tvořit publikační plán a obsahovou strategii - Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínos... celý text
5 | 6 | |
4 | 6 | |
3 | 7 | |
2 | 0 | |
1 | 1 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.