Brýle na čtení


kapr
kapr 26.02.2022 v 21:04

Nejsou multifokály, jako multifokály. Zřejmě s každými z nich je, (pokud jsou k tomu vůbec určeny,) dobře vidět na dálku - před sebe i do stran. Naopak vidění na blízko už je v jejich případě výrobně zřejmě obtížnější, a proto také nákladnější záležitostí. S některými je na blízko vidět prakticky jenom před sebe. Na druhé straně existují i takové, se kterými je i na blízko vidět docela dobře i do stran. Bohužel tento rozdíl ve finančním vyjádření představuje na jedné straně třeba jenom cca 5tis.Kč, na druhé straně ale i až 50tis.Kč. Na tuto otázku rozhodně nejsem ani poučený laik, natož odborník. Velice bych proto uvítal, kdyby názory na toto téma sem napsalo i několik lidí z profese.

arusha3342
arusha3342 16.03.2022 v 12:07

Příspěvek porušil pravidla diskuze, a proto byl odstraněn moderátorem.

Janadvorackova
Janadvorackova 20.03.2022 v 11:50

Kapr: Zkuste se zeptat v pojišťovně. Za poslední dva, tři roky, se měly nějak vícekrát měnit úhradové tabulky za různé druhy skel. Nevím, jak to teď je.
Třeba i já, která jsem měla brýle na blízko dosud zadarmo, budu muset rozbít prasátko.

Lea01921
Lea01921 08.04.2022 v 13:59

Příspěvek porušil pravidla diskuze, a proto byl odstraněn moderátorem.

Koka
Koka 08.04.2022 v 16:10

Dotaz uživatele Lea01921 považuji za bohapustou reklamu na (stačí se podívat, že tazatel/-ka si jen kvůli tomuto příspěvku vytvořil/-a zde účet), a proto doporučuji příspěvek odstranit.

Text příspěvku byl upraven 12.04.22 v 08:59

Denysa111
Denysa111 11.04.2022 v 22:12

Příspěvek porušil pravidla diskuze, a proto byl odstraněn moderátorem.


siena
siena 12.04.2022 v 07:25

A hned další...

Janadvorackova
Janadvorackova 12.04.2022 v 17:04

Tyjo, že někoho baví založit si profil kvůli pár příspěvkům... Jednou jsem tu někde psala, že by nové profily neměly mít hned možnost diskutovat - až knihy ohodnotí a komentáře napíšou. Až něco o sobě povědí... a třeba nějaký čas uběhne. Ono by je to přešlo.

Atuin