Tlačítko "Donate"


Abiosis
Abiosis 06.01.2014 v 20:08

Bežná súčasť mnohých stránok. Neuvažujete o tom?
Spravovanie takejto stránky musí predsa niečo stáť a určite sa nájde mnoho užívateľov, ktorí radi prispejú...
A ak by za finančný príspevok dostali napríklad nejaký virtuálny "badge", tak by možno boli aj motivovaní. :)

Klamm
Klamm 09.01.2014 v 18:39

Koukám, že jak se to týká výdajů, tak ticho po pěšině :-). To myslíš jako zpoplatnit přístup na stránky a nebo jen dobrovolný příspěvek.
Také jsem si kladl stejnou otázku, že tvorba takových stránek asi něco stojí. Hlavně čas. Nejsem žádný programátor, tak vůbec nemám tušení jak to funguje. Nicméně, pokud by to nebyla výrazná sumička (kolik, to je relativní), byl bych ochoten něco přispět. Možná by se pak množství přihlášených uživatelů zredukovalo, ale vidělo by se, kdo má opravdový zájem.
Negativní by to bylo pro studenty, kterých tady bude asi hodně. Pozitivní by zase mohlo být, že by se možná tolik neagažovali lajdáci při prodeji bazarových knih.

Dan
Dan 09.01.2014 v 18:59

Díky za nápad.

Zpoplatňování přístupu na stránky zde rozhodně nikdy nebude. A možnost dobrovolně podpořit web krátce zkouším - v bazaru knih, když někdo dokončí obchod a jde ohodnotit uživatele, tak se mu objeví informace s možností přispět na rozvoj bazaru.

Abiosis
Abiosis 09.01.2014 v 20:59

Áno, myslím dobrovoľné príspevky, ktoré - aby to bolo zaujímavejšie - by mohli byť ozvláštnené nejakými "vychytávkami", ako napríklad získaný "rank" za celkový doterajší finančný príspevok (príspevkov od používateľa by mohlo byť viac a sčítavali by sa mu) a tie ranky a fiančné hladiny by mohli napríklad byť na spôsob:

-- celkový príspevok 0-5 eur: Škrabák do šuplíku
-- celkový príspevok 5-10 eur: Vydavateľstvami odmietaný pisálek
-- celkový príspevok 10-15 eur: Zúfalý samovydavateľ
-- celkový príspevok 15-20 eur: Majster pera s nekritickým fanklubom
-- celkový príspevok 20-25 eur: Miláčik literárnych kritikov