Jaroslav Tručka

česká

Nové komentáře u autorových knih

Marketing jako šachová hra Marketing jako šachová hra

Neměl jsem sílu toto "veledílo" dočíst a pochybuji, že se k tomu někdy vrátím. Věřil bych tomu, že autor zvládá jednodušší šachové strategie, ale docela pochybuji o jeho dovednostech v marketingu. Myšlenka spojení šachu a marketingu je velice nešťastná. Možná to bude jen tím zpracováním. Kdyby se autor držel tématu, zbytečně nenatahoval stránky, neustále neodbíhal k otravným narážkám na politiku a vlastně vůbec řešil marketing, jak v úvodu slibuje… byla by to dobrá kniha. Pak už by zbývalo dořešit jen pár drobností. Například nedávat tam trapná šachová přirovnání (jsou tam i dobrá), naučit autora pracovat se zdroji a odnaučit ho odkazovat na pochybné weby. Takovou knihu bych s chutí dočetl. Jak můžu hodnotit knihu (216 stran) na základě 50 stran? Je to prosté. Autor se neuměl prodat. Neudržel mou pozornost a na dva týdny zničil mou chuť číst cokoliv dalšího o marketingu. Knihu z jiného žánru bych takto zle nehodnotil a četl bych dále… ale tady jde o knihu, která má učit umění prodávat. A sama se prodat neumí! Jak by řekla Jolanda (budiž Zemi Jolanda lehká): "Já vidím velký špatný!"... celý text
jirijanovotny


Marketing jako šachová hra Marketing jako šachová hra

Zajímavá kniha o marketingu a obecně obchodu. Autor používá analogii marketingu s šachovou partii, ve které stejně jako v obchodu musíte myslet o pár tahů dopředu, pokud chcete být úspěšní. Musíte občas i v byznysu obětovat např. nějaký nevydařený výrobek nebo službu, který nemá poptávku, tak jako šachista obětuje třeba figuru, ale nakonec je to ku prospěchu věci. Kniha se zabývá širokým spektrem oblastí, od marketingového mixu, SWOT analýzu po komunikaci. Pro studenty nebo zájemce o tento obor je to určitě vhodná literatura.... celý text
dalimoni

Jaroslav Tručka - knihy

2013  60%Marketing jako šachová hra

Žánry autora

Literatura naučná Ekonomie a obchod

Štítky z knih

Tručka je 0x v oblíbených.