Martin Lindstrom životopis

dánská, 1970

Životopis

Martin Lindstrom je jedním z nejrespektovanějších marketingových guru na světě. Každoročně tráví tři sta dní na cestách, na kterých se dělí celkově s milionem posluchačů o své průkopnické metody. Konzultuje a radí top manažerům takových společností, jako jsou McDonald´s Corporation, Procter & Gamble, Nestlé, Microsoft, Walt Disney a GlaxoSmithKline. Byl citován na stránkách Financial Times, USA Today a mnoha dalších periodik. Jeho knihu BRAND sense označil časopis Wall Street Journal za jednu z deseti nejlepších knih o marketingu, které kdy byly vydány. (zdroj životopisu: LINDSTRÖM, Martin. Nákupologie: pravda a lži o tom, proč nakupujeme. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009. xiii, 232 s. ISBN 978-80-251-2396-6.)

Ocenění

Autor (zde) zatím nemá žádné hodnocení.

Martin Lindstrom - knihy

2012  83%Vyluxusované mozky
2009  74%Nákup-ologie

Žánry autora

Literatura naučná Ekonomie a obchod

Štítky z knih

Lindstrom je 1x v oblíbených.