Joeri Van der Bergh životopis
belgická, 1971
Životopis
Joeri Van den Bergh, je spoluzakladatelem InSites Consulting, globální "nová generace" výzkumnou agenturou s pobočkami v Belgii, Velké Británii, Nizozemí a USA. Má rozsáhlé zkušenosti ve všech aspektech brandingu, marketingu a reklamy na děti, dospívající a mladé dospělé. Mezi jeho klienty patří globální zákazníky, jako je Lego, Nokia, Sony, MTV Networks, Danone, Unilever a Coca-Cola, pro kterou bylo stanoveno mládeže výzkum a poradenství o tom, jak se zaměřit na mládež trh. Jako autor a přispěvatel do mnoha časopisů, přednáší také na celém světě o obchodních tématech. (zdroj životopisu: http://www.howcoolbrandsstayhot.com/the-authors/)
Ocenění
Autor (zde) zatím nemá žádné hodnocení.
Joeri Van der Bergh - knihy
2006 | Adobe Creative Suite CS 2 Průvodce grafika |
2012 | Jak cool značky zůstávají hot |
2009 | Marketingová komunikace |
Žánry autora
Literatura naučná Ekonomie a obchod PC literatura Učebnice a slovníky
Štítky z knih
Van der Bergh je 0x v oblíbených.
Osobní web autora