Guerilla marketing zajímavosti
Jay Conrad Levinson
Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. (nejúčinnější a finančně nenáročný marketing)... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2009 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Guerilla Marketing , 1994
více info...
Zajímavosti
Zatím zde není žádná zajímavost, ocenění knihy, související novinky, ani citáty.
Kniha Guerilla marketing je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 12x |
Knihotéce | 6x |
Chystám se číst | 12x |
Chci si koupit | 1x |
dalších seznamech | 1x |