Guerilla marketing

Guerilla marketing https://www.databazeknih.cz/img/books/33_/338469/bmid_guerilla-marketing-LBF-338469.jpg 4 7 0

Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. (nejúčinnější a finančně nenáročný marketing)... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Guerilla Marketing , 1994


více info...
5
2
4
4
3
1
2
0
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autorovy další knížky

Jay Conrad Levinson
americká, 1933 - 2013
2009  83%Guerilla marketing
1996  80%50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu

Kniha Guerilla marketing je v

Právě čtených1x
Přečtených12x
Knihotéce6x
Chystám se číst12x
Chci si koupit1x
dalších seznamech1x