masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet)
štítky
164 knih
Průvodce mediálním hyenismem 2002, Miloslav Lubas
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Televízia v naších rukách 2011, Antonio Mazzi
Televízia je pre nás mamou, otcom, opatrovateľkou, spoločníčkou, sedatívom pre nepokojné deti, terapeutom pre chorých a starých. Má výchovnú úlohu alebo nás predáva reklame? Je televízia len negatívom dnešnej doby? více
Mediální komunikace pro management 2012, Vojtěch Bednář
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá ... více
Ohrozenia kresťanstva v súčasnej politickej situácii 2010, Milan Stanislav Ďurica
Autor analyzuje nebezpečenstvá, ktoré v súčasnosti ohrozujú kresťanstvo na Slovensku. Poukazuje na rôzne taktiky, ktoré sa využívajú na potláčanie a zosmiešňovanie kresťanstva. Zároveň burcuje Slovákov, aby tieto tendenc... více
Jeden z možných postojů jak být s uměním 1998, Milan Knížák
Tato kniha obsahuje dvě teoretické práce a to Mezera mezi médii jako nové médium a Jeden z možných postojů jak být s uměním. Oba texty se snaží reflektovat současný stav umění tak, jak ho vnímá autor, který ve svém dosav... více
(Prvních) 10 let České televize - ve faktech a dokumentech 2003, Jitka Saturková
Knihu, která zatím v dějinách českých sdělovacích médií nemá obdoby, uvozují analytické studie o České televizi jako instituci, o jejím programu a zpravodajství a je skládána jako mozaika dobových názorů a hodnocení (čas... více
Ekonomika kultury a masmédií 2007, Simona Škarabelová
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Kto žije za ostnatým drôtom? 2005, Marína Zavacká
Oficiálna zahraničnopolitická propaganda na Slovensku, 1956 - 1962: teórie, politické smernice a spoločenská prax Jednou zo základných čŕt práce je snaha ukotviť - alebo konfrontovať - všeobecné tézy o fungovaní propa... více
Eurochaos 1997, Ľuboš Jurík
Spisovateľ a publicista LUBOŠ JURÍK (1947), autor viacerých kníh poviedok, románov a dialógov so spisovateľmi celého sveta sa predstavuje čitateľom knihou politologických esejí EUROCHAOS. Slovensko na konci 20. storočia,... více
Žurnalistická profese 2.0 2020, Jan Jirků
Monografie Žurnalistická profese 2.0 se zabývá aktuálními vývojovými trendy v médiích i žurnalistice a procesy, jako jsou medializace internetu a internetizace masových médií nebo mediální konvergence a hybridizace. Přin... více
Arogance: Jak novináři manipulují 2009, Bernard Goldberg
Největší příběh, který média nikdy nezveřejní Volné pokračování knihy "Jak novináři manipulují" je opět kritikou americké mediální scény: dle autora jsou zcela neobjektivní informace amerických novinářů důsledkem jeji... více
Úvod do nových médií 2011, Jakub Macek
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace 2007, Jan Halada
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), ta... více
Média a trestní řízení 2013, Jiří Herczeg
Kniha se zabývá kolizí mezi právem veřejnosti na informace o probíhajícím trestním řízení a právem obviněného na spravedlivý proces. Tato aktuální problematika je rozebrána z hlediska české právní úpravy (včetně tzv. náh... více
Americký tisk 1951, Sergej Kozelskij
Formou reportáže informuje K. o situaci amer. čtenářů novin, o prodejnosti a prolhanosti amer. tisku, o "pracovních" methodách a způsobech tiskových magnátů, kteří jsou skutečnými vládci nad reakčním amer. tiskem, o nezá... více
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli? 2014, Klára Masařová
První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou... více
Média ve vzdělávání 2013, Pavel Kapoun
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Média a realita 2002, Jaromír Volek
Sborník je rozdělen do tří tématických celků. V první části jsou příspěvky věnovány zkoumání mediální reality v prostředí současné západní společnosti. Druhá část sborníku se zabývá problematikou mediální reprezentace v ... více
Analýza obsahu mediálních sdělení 2005, Irena Reifová
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problem... více
Když je štěstí unavené - rozhlasové hry 2008, Zdeněk Vyhlídal
Rozhlasové hry - scénáře. Přítomná kniha představuje přibližně polovinu z celkového množství Vyhlídalových her. Ale ani tímto žánrem se neuzavírá kruh jeho další rozhlasové spolupráce, zejména z doby pozdější. Rozhla... více