masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet)

štítky

164 knih


Průvodce mediálním hyenismem 0% Průvodce mediálním hyenismem 2002, Miloslav Lubas

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Televízia v naších rukách 60% Televízia v naších rukách 2011, Antonio Mazzi

Televízia je pre nás mamou, otcom, opatrovateľkou, spoločníčkou, sedatívom pre nepokojné deti, terapeutom pre chorých a starých. Má výchovnú úlohu alebo nás predáva reklame? Je televízia len negatívom dnešnej doby? více


Mediální komunikace pro management 20% Mediální komunikace pro management 2012, Vojtěch Bednář

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá ... více




Ohrozenia kresťanstva v súčasnej politickej situácii 80% Ohrozenia kresťanstva v súčasnej politickej situácii 2010, Milan Stanislav Ďurica

Autor analyzuje nebezpečenstvá, ktoré v súčasnosti ohrozujú kresťanstvo na Slovensku. Poukazuje na rôzne taktiky, ktoré sa využívajú na potláčanie a zosmiešňovanie kresťanstva. Zároveň burcuje Slovákov, aby tieto tendenc... více


Jeden z možných postojů jak být s uměním 100% Jeden z možných postojů jak být s uměním 1998, Milan Knížák

Tato kniha obsahuje dvě teoretické práce a to Mezera mezi médii jako nové médium a Jeden z možných postojů jak být s uměním. Oba texty se snaží reflektovat současný stav umění tak, jak ho vnímá autor, který ve svém dosav... více


(Prvních) 10 let České televize - ve faktech a dokumentech 100% (Prvních) 10 let České televize - ve faktech a dokumentech 2003, Jitka Saturková

Knihu, která zatím v dějinách českých sdělovacích médií nemá obdoby, uvozují analytické studie o České televizi jako instituci, o jejím programu a zpravodajství a je skládána jako mozaika dobových názorů a hodnocení (čas... více


Ekonomika kultury a masmédií 80% Ekonomika kultury a masmédií 2007, Simona Škarabelová

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Kto žije za ostnatým drôtom? 100% Kto žije za ostnatým drôtom? 2005, Marína Zavacká

Oficiálna zahraničnopolitická propaganda na Slovensku, 1956 - 1962: teórie, politické smernice a spoločenská prax Jednou zo základných čŕt práce je snaha ukotviť - alebo konfrontovať - všeobecné tézy o fungovaní propa... více


Eurochaos 80% Eurochaos 1997, Ľuboš Jurík

Spisovateľ a publicista LUBOŠ JURÍK (1947), autor viacerých kníh poviedok, románov a dialógov so spisovateľmi celého sveta sa predstavuje čitateľom knihou politologických esejí EUROCHAOS. Slovensko na konci 20. storočia,... více


Žurnalistická profese 2.0 40% Žurnalistická profese 2.0 2020, Jan Jirků

Monografie Žurnalistická profese 2.0 se zabývá aktuálními vývojovými trendy v médiích i žurnalistice a procesy, jako jsou medializace internetu a internetizace masových médií nebo mediální konvergence a hybridizace. Přin... více


Arogance: Jak novináři manipulují 80% Arogance: Jak novináři manipulují 2009, Bernard Goldberg

Největší příběh, který média nikdy nezveřejní Volné pokračování knihy "Jak novináři manipulují" je opět kritikou americké mediální scény: dle autora jsou zcela neobjektivní informace amerických novinářů důsledkem jeji... více


Úvod do nových médií 80% Úvod do nových médií 2011, Jakub Macek

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace 0% Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace 2007, Jan Halada

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), ta... více


Média a trestní řízení 0% Média a trestní řízení 2013, Jiří Herczeg

Kniha se zabývá kolizí mezi právem veřejnosti na informace o probíhajícím trestním řízení a právem obviněného na spravedlivý proces. Tato aktuální problematika je rozebrána z hlediska české právní úpravy (včetně tzv. náh... více


Americký tisk 0% Americký tisk 1951, Sergej Kozelskij

Formou reportáže informuje K. o situaci amer. čtenářů novin, o prodejnosti a prolhanosti amer. tisku, o "pracovních" methodách a způsobech tiskových magnátů, kteří jsou skutečnými vládci nad reakčním amer. tiskem, o nezá... více


Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli? 0% Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli? 2014, Klára Masařová

První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou... více


Média ve vzdělávání 0% Média ve vzdělávání 2013, Pavel Kapoun

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Média a realita % Média a realita 2002, Jaromír Volek

Sborník je rozdělen do tří tématických celků. V první části jsou příspěvky věnovány zkoumání mediální reality v prostředí současné západní společnosti. Druhá část sborníku se zabývá problematikou mediální reprezentace v ... více


Analýza obsahu mediálních sdělení 0% Analýza obsahu mediálních sdělení 2005, Irena Reifová

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problem... více


Když je štěstí unavené - rozhlasové hry % Když je štěstí unavené - rozhlasové hry 2008, Zdeněk Vyhlídal

Rozhlasové hry - scénáře. Přítomná kniha představuje přibližně polovinu z celkového množství Vyhlídalových her. Ale ani tímto žánrem se neuzavírá kruh jeho další rozhlasové spolupráce, zejména z doby pozdější. Rozhla... více