Dům u vycházejícího slunce

První kniha série Město mágů. První mágové přišli do města Farewell v dobách, kdy na parketech kraloval charleston a alkohol se dal koupit výhradně na černém trhu. Od té doby uběhlo téměř sto let, ale oni zde pořád jsou. Zdánlivě se ničím neliší od obyčejných lidí. Žijí na hranici dvou světů a chrání smrtelníky před neznámem. Ve Farewell má každé zákoutí svůj příběh. Po soumraku se ze snu probouzejí bytosti, s nimiž se nikdo netouží setkat tváří v tvář - chrliči, vládci krys, neklidní mrtví. Pod skořápkou každodennosti se skrývají nepochopitelná tajemství. Odpovědi střeží rozsochatá Vrba, jejíž kořeny sahají až k srdci města. Eunice Wightová - moderní mladá dívka - absolvuje první krůčky spletitého umění magie. Ještě úplně nechápe, čím je svět, k němuž začíná náležet. Vždy se však může spolehnout na pomoc starších mágů, přestože i oni mají dost problémů. Mág-šermíř Lloyd se utká se svou temnou minulostí. Geniální informatik Timothy vkročí do virtuálního světa. Narcistický rocker Gabriel se konečně začne rozhodovat sám. Společně s řádovou sestrou Veronikou, prastarým Kryštofem a s nečekaným návštěvníkem ze vzdálených míst se postaví mytickým i dávným - a také novým - nepřátelům. Naleznou odpovědi na záhady, jež po sobě zanechala legendární Kaia Modrooká? Vyjde Eunice vítězně ze zkoušky, kterou jí uchystal osud? Dům u vycházejícího slunce je výpravou do hloubi světa, kde se vyplňují proroctví, uskutečňují sny i noční můry. Nikdy nevíte, kam vás zavede další odbočka a jaké překvapení se skrývá v následující uličce....celý text

Série

Město mágů 1.

Literatura světová, Romány, Fantasy