Labutě z Páté avenue

Ze všech hvězd newyorské smetánky září Babe Paleyová nejjasněji. Její dokonalá tvář pravidelně zdobí stránky časopisu Vogue, její vybraný vkus a styl je všemi obdivovaný. Jak se zdá, Babe má všechno: peníze, krásu, osobní kouzlo, šperky, vlivné přátele, váženého manžela, nádherné rezidence. Pod spořádaným, elegantním zevnějškem však přebývá vášnivá, osamělá žena toužící po opravdové lásce a niterném vztahu. Pak se objeví Truman Capote. Drobný, zlatovlasý génius s gigantickou osobností doslova vpadne na scénu a pořádně zatřese s Babe a ostatními „labutěmi“, jak výstižně svou skupinku elegantních přítelkyň z nejvyšší společnosti pojmenoval. Díky nim získá Capote výjimečný přístup do zákulisí manhattanské elity, přímo k nejužšímu kroužku mocných, opředenému skandály a drby. Nepochybujíc o jeho oddanosti, Babe si ani ve snu nedokáže představit, jakou spoušť za sebou Truman zanechá. Když se z člověka ale jednou stane vypravěč příběhů, nepřestane jím být ani tehdy, když se mu v největší důvěře svěří někdo blízký… Trumanova proslulost dosahuje vrcholu, když se na jeho hvězdný maškarní Černobílý ples (Black and White Ball) sjíždějí takové celebrity jako Frank a Mia Sinatrovi, Lauren Bacallová či Rose Kennedyová. Velmi záhy však Truman Capote zažehne literární skandál, jehož zničující následky budou doznívat ještě mnoho let poté....celý text

Romány, Pro ženy, Historie
Vydáno:, Metafora
Orig. název: