Dny probuzení recenze

Dny probuzení https://www.databazeknih.cz/img/books/49_/491422/bmid_dny-probuzeni-Raj-491422.jpg 4 58 16

Kávová dynastie série

Pražírna kávy v průběhu věků. První díl historické rodinné ságy s kapkou romantiky. Když se Eberhard Ahrensberg vrátil po válce domů, nalezl jen trosky – otec nacista padl v boji, z domu zbyla ruina, rodinný podnik je zavřený. Aby uživil rodinu, začne pašovat kávu. O mnoho let později se dědičkou kávového impéria Ahrensberg stává Corinne, která miluje vše, co s kávou souvisí. Na rozdíl od svého bratra neprahne po zisku, ale po originalitě. Při bádání v rodinné historii objevuje pohnutou minulost plnou štěstí, zrady a bojovnosti. Cáchy 1945: Když se Eberhard Ahrensberg vrátil po válce domů, nalezl jen trosky – otec nacista padl v boji, z domu zbyla ruina, rodinný podnik je zavřený. Aby uživil rodinu, začne pašovat kávu. Cáchy současnost: Dědičkou kávového impéria Ahrensberg se stává Corinne, která miluje vše, co s kávou souvisí. Na rozdíl od svého bratra Alexandra neprahne po zisku, ale po originalitě a indivudualiě v přístupu k zákazníkům. Při bádání v rodinné historii objevuje pohnutou minulost plnou štěstí, zrady a bojovnosti. Ukáže jí cestu? Paula Stern je pseudonym německé spisovatelky Susanne Oswald. Je autorkou knih pro děti a mládež, thrillerů a románů pro ženy. V trilogii Kávová dynastie propojila svou vášeň pro požitek se zájmem o historické události. Čerpala přitom z vlastní zkušenosti s řízením společnosti, jejíž poslání spočívá ve vytváření široké škály chutí s jemnými nuancemi vůní. Žije s manželem a psem v malém městě v jihozápadním Německu.... celý text

Literatura světová Romány Pro ženy
Vydáno: , Motto

Die Kaffeedynastie: Tage des Aufbruchs , 2020