Andělské rozmluvy recenze

Andělské rozmluvy https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/202826/mid_andelske-rozmluvy-202826.jpg 3 7 4

Přichází z jiných světů....Její jméno je Elision Co to vlastně zažil autor téhle půvabné knížky? Co je to za neuvěřitelné vyprávění o setkání s laskavou andělskou bytostí, která s ním mnohokrát rozprávěla? Není však důležité, jestli se to opravdu přesně takhle odehrálo. Mnohem podstatnější je hlas hluboké, láskyplné moudrosti, který jasně a zářivě zaznívá z každého slova. Necháme-li jej na sebe působit a otevřeme mu svoje srdce, zřetelně pocítíme onen chvějivý dotek vyšších sfér, promlouvající ke každému z nás. Vyprávění plné něžné poetiky vnáší průzračné světlo do všech oblastí lidského života. Elision - ať už skutečná nebo ne - neburcuje a nekáže, nepřikazuje a neděsí, ačkoliv hovoří i o tak závažných tématech, jako je odpuštění či ztráta milovaných. Nejvyšším zákonem, prvotním pramenem, z něhož všechno vzešlo a kam se vše zase vrátí, je totiž už odnepaměti láska… Kniha, která se trochu podobá Millmanově Cestě pokojného bojovníka a současně se ve své intelektuální a jazykové kráse blíží Prorokovi Chalíla Džibrána. Příběh, který se nese na vlně moudrosti Paula Coelha. Ozvěna Poselství Mistrů Briana Weisse... celý text

Šeptání větru? 5 z 5 monushka

Jednou mě zase přepadla chuť na nějaký nevšední zážitek. Nemyslím třeba seskok padákem, to by mi strach nedovolil, ale knihu s nějakým esoterickým tém...celý text recenze

Kniha, která se nese na vlně odvěké moudrosti 5 z 5 rencovav