Strategie hodnotových inovací přehled

nehodnoceno
Strategie hodnotových inovací https://www.databazeknih.cz/img/books/31_/319142/strategie-hodnotovych-inovaci-2Ij-319142.jpg 0 0 0

Publikace patří k žánru té odborné literatury, ze které si vnímavý čtenář pro sebe vždy odnáší poznání, které mu nezřídka nabízí i nevšední odpovědi na jeho profesní otázky a problémy. Řízení inovační aktivity firem nepatří k triviálním manažerským činnostem řídicích pracovníků jednotlivých stupňů řízení. Zvláště období globální recese let 2007 2010 prověřilo i naše podniky z hlediska jejich připravenosti a schopnosti adekvátními inovačními aktivitami hledat a nacházet řešení řady svých podnikatelských problémů. Opakované empirické průzkumy, provedené v souvislosti s výzkumným záměrem fakulty, nazvaným Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy MSM 613 843 9905, v rámci kterého také vznikl tento knižní počin, potvrdily, že k hlavním slabinám inovační výkonnosti našich firem patří špatné proinovační klima a nedostatek strategicky významných inovací. Jde o takové inovace, které včas reagují na krizí poodhalené nebo již i zřetelně artikulované potřeby a zakládají tak nový rozvoj a růst podnikatelských jednotek. Kromě autorovy spoluřešitelské účasti na řešení zmíněného výzkumného záměru to byla léta jeho výzkumného a pedagogického zaměření a spolupráce s praxí, která formovala jeho odborné názory na hodnotové inovace. Tato odborná aktivita se stala zdrojem autorových teoretických a metodologických poznatků, podpořených praktickými zkušenostmi. (tvorba, rozvoj a měřitelnost inovací)... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Strategie hodnotových inovací. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Strategie hodnotových inovací v seznamech

Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)


Autorovy další knížky

Radim Vlček
česká, 1935 - 2011
2002  0%Hodnota pro zákazníka
2008  0%Management hodnotových inovací
2011  0%Strategie hodnotových inovací
1992  60%Hodnotový management: Moderní koncepce řízení inovací