Hitmakeři podobné

Hitmakeři https://www.databazeknih.cz/img/books/35_/350723/bmid_hitmakeri-ALK-350723.jpg 4 30 7

„Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavépoznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinémudobýt svět.“— Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel Bandzone.cz O knize Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí. Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii vkusu a fungování kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí. Dozvíte se například: - proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“) - že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu - že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct - jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí - že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy - jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele - proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny - jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu - proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít - že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu... celý text

Podobné knihy (4)

Kraď jako umělec – 10 věcí, které ti nikdo neřekl o kreativitě Kraď jako umělec – 10 věcí, které ti nikdo neřekl o kreativitě Austin Kleon

"Kraď jako umělec" je základní inspirační knihou pro všechny kreativce. Je kongeniálním desaterem pro každého začínajícího spisovatele, muzikanta, výtvarníka, copywritera, bloggera, prostě tvůrce. Nemusíte být génius, st... více


Nadčasový produkt: Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty Nadčasový produkt: Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty Ryan Holiday

Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky: • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? • Jak definovat svou značku? • Jak nový produkt propagovat? • A jak neupa... více


Tvůrčí akt: Způsob bytí ve světě Tvůrčí akt: Způsob bytí ve světě Rick Rubin (p)

Legendární hudební producent, známý svou jedinečnou dovedností ukazovat druhým cestu ke zřídlu jejich tvořivosti, po mnohaletém úsilí předkládá čtenářům nádherně zpracovanou knihu, ve které se s námi dělí o hlubokou moud... více


Houževnatost – Síla vytrvalosti a vášně Houževnatost – Síla vytrvalosti a vášně Angela Duckworth

Chcete být úspěšní, ale zároveň chápete, že na vrchol žádné zkratky nevedou? Pak právě v odbornou veřejností i čtenáři oceňované Houževnatosti najdete ideálního průvodce, jak díky kombinaci vytrvalosti a vášně dosáhnout ... více

Autorovy knížky

Derek Thompson
americká, 1986
2017  71%Hitmakeři