V zákulisí hotelu
Jacob Tomsky
Chcete, aby vám bez příplatku poskytli lepší ubytování? Chcete opustit pokoj později, než byste měli? Chcete zrušit ubytování v den příjezdu – a bez storno poplatku? Žádný problém. Stačí jen vědět, na koho se obrátit, jak si o danou službu říct a jak vysoké spropitné dát. Jacob Tomsky, který v hotelnictví pracoval přes deset let, vám poradí, jak na to.... celý text
Literatura světová Romány Příběhy
Vydáno: 2013 , MottoOriginální název:
Heads in beds , 2012
více info...
Přidat komentář
Práce v hotelnictví byl můj sen od útlého dětství až do puberty, asi zapůsobily zděděné geny. Studium na hotelové škole mi nebylo dopřáno, sen jsem opustila, ale ráda čtu knihy z tohoto prostředí. Tak dobře popsanou práci hotelového personálu v ubytovacích službách jsem ještě nečetla. Autor zúročil své letité zkušenosti z tohoto oboru a o vzpomínky se čtivou formou podělil se čtenáři. Sice popisuje práci nižšího hotelového personálu v americkém prostředí, ale dá se aplikovat na všechny světové hotely, profese jsou všude stejné.
Pracuji v hotelnictvi vice nez 20 let a musim nez souhlasit. Urcite je dobrym pomocnikem vsem cestovatelum
Stejně jako ostatní mne tato knížečka velice mile překvapila. Je čtivě napsaná a pokud pracujete ve službách či obchodu tak si velice často budete autorovu vyprávění přikyvovat :-)
Knihu jsem koupil poměrně náhodně v Levných knihách , i když nechápu jak se tam mohla ocitnout :-) . Občas se vyplatí vybrat zajíce v pytli , byl jsem příjemně překvapen a doporučuji všem , kteří jsou občas na cestách ať už je to kamkoli.
Kniha byla super, moc jsem od ní neočekávala, ale mile mě překvapila.. Jelikož studuji obor hotelnictví a učitelé se tváří jakoby bylo povolání v hotelu to nejlepší na světě, jsem ráda že jsem jsem si tuto knihu přečetla. Trochu mě mrzí, že knihu nepsal český autor (což samozřejmě nezazlívám knize, ani autorovi) jelikož hotely v Česku se výrazně liší od hotelů v Americe. Moc se mi líbilo, že autor napsal jak to doopravdy chodí.
Knihu jsem přečetla jedním dechem...asi proto, že jsem taky recepční, ale vlastně to nebylo nic moc...To už je mnohem lepší kniha Hotel Babylon- ANEB nechcete zůstat raději doma? ...to se pobavíte :)
Osobně jsem v hotelu byla nanejvýš v restauraci, takže to bylo zajímavé podívání se do jeho pozadí. Mám tenhle typ nového pohledu ráda, protože sama vím, že často mají lidé dost zkreslené podvědomí o tom, jak to v nějaké práci funguje. Spousta typů, které se dají použít i obyčejnými lidmi a není na to potřeba nic víc než odvaha. Jediná nevýhoda je, že to bude asi fungovat jen v amerických hotelech a ještě trochu luxusnějších :-)
Štítky knihy
Kniha V zákulisí hotelu je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 25x |
Čtenářské výzvě | 2x |
Doporučených | 1x |
Knihotéce | 12x |
Chystám se číst | 6x |
Chci si koupit | 2x |
Po literární stránce žádný skvost, ale to nevadí, autor si na žádného spisovatele nehraje - jako zaměstnanec hotelu se s námi bez servítků dělí o své pracovní zkušenosti a tak se dozvídáme to, co bychom jako hosté snad ani vědět neměli. Zajímavý pohled na to, jak to ( v drahých, amerických) hotelech funguje a co zůstává očím hostů skryté.
Dovolte mi zde ocitovat jednu zajímavou myšlenku: "... uvědomil jsem si, že nic není samozřejmé, že všechno spláchne voda - i nás. A tak, když máme pod nohama pevnou zem a nad sebou jasné nebe, je třeba se zhluboka nadechnout a zadržet dech, dokud se nám nezatočí hlava a užívat si toho privilegia - že žijeme."