To nejlepší z Nejlepšího copywritera

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

O psaní, reklamě a duši. Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být. Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu....celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/428104/big_to-nejlepsi-z-nejlepsiho-copywriter-4Hp-428104.png 4.56
Nahrávám...

Komentáře (2)

Kniha To nejlepší z Nejlepšího copywritera

ijcro
01.08.2020

Myslím si, že ze mě žádný copywriter nebude, kdo by si taky objednal nějaký text natož slogan od pitomce, co píše samé kraviny.
Ale počtení je to dobré, je k němu možné přistupovat i formou příručky a vzít si poučení, jak to prostě dělají jiní, jinde a jinak (špatně). A Šenkapoun umí zaujmout. Dávám plus.

knihovniceVS
20.06.2020

Napadá mě tisíc věcí, které bych chtěla vměstnat do jediného komentáře. Skvělé, výborné, bavila jsem se. Poučné, humorné, černohumorné (je vůbec ještě legální slovo "černý"?), vzdělávající, vtipné, vytříbené, bezchybné... Obsahově i gramaticky. V duchu tleskám, děkuji i závidím :-)
Paradoxně - jsem úplně necílová skupina. Miluju češtinu - a značná část textu je v odborné angličtině. Ignoruji sociální sítě, asociální nejspíš taky nebudou ty pravé pro mě; je mi jedno, co si kdo myslí, co kdo právě dělá. Nepamatuji si, kdy jsem si koupila cokoli, co bych "potřebovala" jen na základě reklamy, ke štěstí mi stačí minimum. Copywriter by ze mě zešedivěl. A přesto jsem z knihy nadšená.
Třetí kapitola byla dokonalé rochněníčko. Takhle jo. Knihu budu našim čtenářům doporučovat, seč se ze mě bude kouřit, jenže je to marný, "vzali se a byli spolu šťastní až do smrti a krváky à la střeva venku" jsou holt žádanější.