The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Kniha Brand Gap je zpracováním komplexní teorie budování značky. Narozdíl od jiných knih, zabývajících se brandingem, neřeší problematiku jen z pohledu tvrdě racionálně-strategického, anebo naopak jen z pohledu kreativně-emočního. Brand Gap ukazuje způsoby jak obchodní strategii s designem propojit a vytvořit tak charismatickou značku, která bude zákazníky milována a která firmě přinese trvale udržitelnou konkurenční výhodu. Brand Gap je označována za tzv. knížku do letadla - stihnete ji přečíst za 2-3 hodiny a dozvíte se například co je to brand, pět základních disciplín budování značek, proč je důležité se o brand starat i uvnitř firmy a mnoho dalšího....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/28_/280920/the-brand-gap-jak-preklenout-propas-8aH-280920.jpg 4.73
Žánr:
Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno:, AnFas
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (0)

Kniha The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem

Autor knihy

Marty Neumeier
americká, 1947

Kniha The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem je:

v Přečtených6x
v Doporučených1x
v Knihotéce3x
v Chystám se číst6x
v Chci si koupit1x