The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem zajímavosti

The Brand Gap - 	Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/280920/mid_the-brand-gap-jak-preklenout-propas-8aH-280920.jpg 4 7 1

Kniha Brand Gap je zpracováním komplexní teorie budování značky. Narozdíl od jiných knih, zabývajících se brandingem, neřeší problematiku jen z pohledu tvrdě racionálně-strategického, anebo naopak jen z pohledu kreativně-emočního. Brand Gap ukazuje způsoby jak obchodní strategii s designem propojit a vytvořit tak charismatickou značku, která bude zákazníky milována a která firmě přinese trvale udržitelnou konkurenční výhodu. Brand Gap je označována za tzv. knížku do letadla - stihnete ji přečíst za 2-3 hodiny a dozvíte se například co je to brand, pět základních disciplín budování značek, proč je důležité se o brand starat i uvnitř firmy a mnoho dalšího.... celý text

Zajímavosti (1)

Vyšlo také jako audiokniha (vyd. Audiotéka) - čte Jakub Hejdánek. (deninka1516)


Ocenění knihy (0)

Zatím zde není žádné ocenění.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.

Autorovy další knížky

Marty Neumeier
americká, 1947
2007  86%The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem
2016  100%The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit

Kniha The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem je v

Právě čtených2x
Přečtených13x
Čtenářské výzvě1x
Doporučených1x
Knihotéce6x
Chystám se číst14x
Chci si koupit6x