Strategie modrého oceánu

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Přední představitelé moderního strategického managementu na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje šarvátky s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry. Překlad z angličtiny Irena Grusová....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/24_/240963/strategie-modreho-oceanu-umeni-vytv-240963.jpg 41
Žánr
Literatura naučná
Vydáno, Management Press
Orig. název

Blue Ocean Strategy, 2005

více informací...


Nahrávám...

Komentáře (1)

Kniha Strategie modrého oceánu

codeas
22.12.2017

Četl jsem jako povinnou literaturu na vysoké škole. Tehdá mi vše dávalo smysl protože vznikal krásně nový trh díky iPhone. S odstupem času knihu až takový zázrak nepovažuji. Užitečné pokud uvažujete o vytvoření něčeho nového

Autor a jeho další knihy

W. Chan Kim
francouzská

Kniha Strategie modrého oceánu je v

Právě čtených1x
Přečtených3x
Čtenářské výzvě1x
Doporučených1x
Knihotéce4x
Chystám se číst6x
Chci si koupit5x