Strategie modrého oceánu
W. Chan Kim
Dotisk 1. vydání s jiným ISBN. Přední představitelé moderního strategického managementu na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje šarvátky s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry. Překlad z angličtiny Irena Grusová.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2012 , Management PressOriginální název:
Blue Ocean Strategy , 2005
více info...
5 | 0 | |
4 | 1 | |
3 | 0 | |
2 | 1 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Kniha Strategie modrého oceánu je v
Právě čtených | 3x |
Přečtených | 5x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Doporučených | 1x |
Knihotéce | 6x |
Chystám se číst | 12x |
Chci si koupit | 8x |