Radikální otevřenost

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Šéfování je obtížné pro každého. Oceňujete nasazení svých podřízených, ale současně vidíte jejich nedostatky. Co dál? Nechcete nikoho ranit nebo urazit. Jenže chyby napravit musíte – je to vaše povinnost. Jak tedy kolegům sdělovat kritiku a současně je nenaštvat? Jak být silným lídrem a přitom se neproměnit v nelidu? Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Jeho základem je myšlenka, že chcete-li dobře šéfovat, musíte o své přímé podřízené projevovat silný osobní zájem a zároveň jim bez váhání poskytovat zpětnou vazbu. A také ji od nich ochotně přijímat. Radikální otevřenost vytváří pracovní vztahy postavené na důvěře a buduje soudržný tým dosahující skvělých výsledků. Svěže napsaná kniha je návodem pro lídry, manažery nejrůznějších úrovní a vůbec pro všechny, kdo působí v pracovním kolektivu. Kromě jiného vám ukáže: - jak nastartovat a rozvíjet firemní kulturu založenou na otevřenosti a poskytování všestranné zpětné vazby - jak ve svých podřízených rozpoznávat „rock star“ a „superstar“ a proč budete potřebovat obojí - že nejlepší metodou, jak zabránit vyhoření, je propojit životní motivace členů týmu s jejich prací - proč povyšování nemusí být tou správnou odměnou za skvěle odvedenou práci...celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/37_/372151/big_radikalni-otevrenost-t3l-372151.jpg 4.234
Žánr:
Literatura naučná, Osobní rozvoj a styl, Psychologie a pedagogika

Vydáno: , Jan Melvil
Originální název:

Radical Candor: Be a Kickass Boss Without Losing Your Humanity, 2017


více info...
Nahrávám...

Komentáře (8)

Kniha Radikální otevřenost

Žirafa94
18. března

Jedna z nejlepších knih, co jsem četl na téma vedení lidí a komunikace. V knize jsou popsané jednoduché principy a zároveň jsou ukázány na konkrétních příkladech. Doporučuji pro všechny manažery.

elyonka9643
30.11.2021

Super kniha nejen pro vedoucí, lídry a šéfy. Radikálné otevřenost a celkově schopnost dávat správnou zpětnou vazbu mi přijde užitečná ať už děláte cokoliv. A určitě není od věci ji praktikovat i v osobních vzrazích.


Uterox
08.04.2020

Jak už lidé píší dole. Povinná četba pro manažery. Toto by se měli učit na úvodních školení. Je to souhrn znalostí z praxe a z života. O to větší to má význam. Jsem však přesvědčen, že kvadrant má i přesah do osobního života a tím je to velmi inspirativní ne jenom pro nás pracovní život, ale i ten osobní. Opravdu perfektní pasáže, kde se popisuje manipulace, neupřímnost, útočná agresivita a radikální otevřenost. K tomu se čas od času vracím vždy, když cítím potřebu.

ARWS
05.01.2020

Kniha je přínosná zejména pro ty, kteří už mají nějaké zkušenosti s vedením, nebo řízením lidí a rádi by zlepšili své metody. Na začátku mne kniha nechytla a to až tak, že jsem jí úplně odložil. Bylo to díky tomu, že nemám rád různé nákresy toho, co se dá říct jednoduše slovy a různě pseudometody.

Je ale škoda nedat knize šanci. Od strany 67 se kniha "rozjede" a začínají se objevovat velmi užitečné tipy a strategie. Od "odosobnění" hodnocení, přes reálného hodnocení "Zapálení zaměstnanců" ve smyslu, že nemusí být každý do práce zapálen jako šéf. Někdo tam holt chodí pro peníze a nemusí to být úplně katastrofa.

Nechci prozrazovat další obsah, ale našim manažerům knihu osobně věnuji, protože je zde spousta tipů i na to, kdy a jak hodnotit lidi v situaci "je čas odejít", přes motivaci,až po to, na co dávat pozor na teambuildingu :) Po Hluboké práci pro mne jeden z top titulů a to nejsem nadšený čtenář sebevzdělávacích knih - viz můj názor na knihy od Sinka.

Jednu hvězdu ubírám za občasnou rozvláčnost.

Kristynka7
04.08.2019

Kniha obsahuje zakladni principy, jak tvorit kulturu ve firme a jak jit prikladem. Oslovili me osobni pribehy autorky a jak se s nich poucila.

Shari
11.05.2019

Povinná četba pro manažery a všechny, kteří pracují s lidmi

MirekUL
24.01.2019

Velice přínosná kniha, která je sice primárně určena pro manažery, ovšem plno zajímavých postřehů a rad zde najdou i další čtenáři a jiné profese, které pracují ve větší míře s lidmi (např. učitelé).

kirsten6214
19.10.2018

Kniha popisuje vzorce lidského přístupu ke svým zaměstnancům, a snaží se k němu nasměrovat manažery, šéfy a lídry. Doporučuji obzvláště paní šéfce Evě z Prahy, se kterou jsem měla čest se pracovně poznat, aby si tuto knihu přečetla 4836182x.