Příští rok o rok mladší - jenom pro dámy

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Působivá publikace, která naučí každou ženu, jak být přesně tak mladá, jak se cítí uvnitř Autoři vás provedou důležitým obdobím zralého života a naučí vás, jak důstojně a zdravě stárnout. Že to vůbec nemusí být tak, jak se obáváte, a na nějaké infarkty, rakovinu, osteoporózu, Alzheimera nebo další strašáky moderní doby vůbec nemusí dojít, je z jejich podání víc než jasné. Stačí cvičit, přestat se nesmyslně stravovat, zachovat si optimizmus, a pokud možno nepřestat pracovat a nezačít se stranit lidí. Pak nejenže nebudete stárnout, ale začnete se dokonce cítit a vypadat mladší! A tak až do devadesáti nebo dokonce do věku ještě vyššího můžete být ztělesněným rčením "ve zdravém těle zdravý duch". Věřte nebo ne, ale až budete tuto knihu číst, okamžitě začnete plánovat, jak vyrazíte do tělocvičny a zahodíte ty čtyři pytlíky bramborových čipsů, které máte ve špajzu, a místo nich nakoupíte ovoce a zeleninu. Kniha je velmi vtipně napsaná, komentáře lékaře jsou i pro laika lehce srozumitelné (jak se ostatně na pokračování knihy Příští rok o rok mladší sluší). Zasvěceně vás provede menopauzou a dokáže vám, že v další třetině života můžete být tak mladé, jak se cítíte uvnitř. A tak zahoďte papuče, vypněte televizi a hurá do přírody a fitcentra. ...celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/49_/49173/pristi-rok-o-rok-mladsi-jenom-pro-damy-49173.jpg 4.73
Vydáno: , Columbus (ČR)
Originální název:

Younger next year for women


více info...
Nahrávám...

Komentáře (2)

Kniha Příští rok o rok mladší - jenom pro dámy

zuzina88
15.06.2016

Skvělá motivační knížka pro padesátnice i starší. Škoda jen, že je příšerně napsaná, nebo přeložená - nebo obojí.
Autoři jsou dva - jeden lékař a druhý laik, který prezentuje své zkušenosti - a mě dost vadilo, že není poznat, kterou kapitolu který napsal. Některé pasáže jsou zoufale rozvláčné, ukecané, což může čtenáře odradit. Protože mi šlo především o myšlenku, obsah knihy, vydržela jsem to, ale dost jsem trpěla :-) Škoda, protože jinak je obsah dost důležitý - autoři doporučují abychom ve středním a vyšším věku sportovali - cituji - "od teď až do smrti sportujte 6x týdně." Jejich vysvětlení důležitosti každodenního pohybu je logický. Na příkladech ze svého života i lékařské praxe dokazují, jak je důležité se hýbat - a nejen se hýbat (golf autoři nepovažují za pohyb), ale 4x týdně aerobní trénink a 2x týdně posilovat. A to je rada nejen pro sportovce, ale i pro nás všechny ostatní, kteří dosud nikdy nesportovali.
Ve druhé části knihy se autoři zabývají optimismem, důležitostí zachování kontaktů a důležitostí nějaké práce, i když je člověk již v důchodu.

Dixinka
20.09.2013

Úžasná kniha, která člověka nakopne do zdravého životního stylu. Pokud si někdo analyzuje svůj dosavadní životní program, cvičení, stravování, vřele doporučuji k přečtení. Styl psaní mi také vyhovoval. Poučné a pravdivé, bohužel.