Planeta tří sluncí

kniha od:

KoupitKoupit eknihu

Vědeckofantastický román o tom, jak by lidé v budoucnosti mohli cestovat vesmírem a s čím by se tam mohli setkat.

https://www.databazeknih.cz/images_books/44_/44728/planeta-tri-slunci-44728.jpg 3.216
Série

Oceánem světelných let 2.

Žánr
Sci-fi, Pro děti a mládež
Vydáno, Mladá fronta
více informací...

Nahrávám...

Kniha Planeta tří sluncí

Laaca
04.07.2019

Dvakrát jsem ji četl v dětství, ale i přes tu dobu si ji pamatuju velmi dobře a jsem si celkem jistý, že kdybych si ji přečetl teď, potřetí, že by se mi knížka líbila pořád.

Kubajzz
08.04.2019

Hezka knizka

cendar
11.03.2018

Povedená scifi, u které jsem se divil co všechno už v roce 1954 bylo známé o vesmíru a také, co se za tolik let nezrealizovalo. Asi to bude jak píše Musk, vývoj jde hodně v softwaru, ale výzkum hardwaru a vesmíru už tolik netáhne - což je škoda.

Miro.slav
24.10.2017

Nostalgia. Ani neviem, či som tú knihu ako malý vôbec dočítal do konca, no zanechala vo mne dosť hlboký dojem (doteraz si na ňu občas spomeniem). Priznám sa, že som nemal ani tušenie, že kniha je časťou trilógie. Napriek dobe svojho vzniku a poplatnosti režimu, mám v pláne sa do toho pustiť. Zatiaľ toľko.

Zelený_Drak
28.02.2017

Chápu, že pro někoho je to kniha z dětství a v době vydání to muselo být něco, ale pro mě tedy byla zajímavější ta propaganda v Signálech z vesmíru. Tak nudné objevování života na cizí planetě jsem ještě neviděla. Hlavní problém je dokonalá plochost všech postav a primitivnost dialogů. Jakože oni spolu letěli vesmírem osm let a u některých postav si můžeme všimnout, že po sobě trochu pokukují? A co teprve Bratrstvo... zlí imperialisté jsou tak blbí, že je nenapadlo naverbovat aspoň jednu imperialistku nebo unést některou soudružku? To má jako znamenat, že imperialistovy sexuální pudy jsou ukájeny pouze světovládou a navíc je imperialista natolik sobecký, že ho ani nenapadne zatoužit po rodině? A soudruzi jsou tak zaujatí prací, že za těch x let nepřišla ani jedna soudružka do jiného stavu? Já chápu, že je to kniha pro děti, ale snad ty mezilidské vztahy nemusely být vymýceny až tak důkladně? Kdyby si aspoň ta Svozilová vzala Seversona už během mezihvězdného letu a později tam byla nějaká zmínka, že by rádi založili rodinu, ale zdá se jim třeba nezodpovědné přivést dítě do neznámého světa. Určitě by se to dalo napsat nějak nevinně a hned by bylo lehčí uvěřit, že autor píše o lidech a ne o robotech.

heavy66
12.02.2017

Ano, je to lepší než Signály z neznáma! Pamatuji se, že jsem jako kluk četl některé části Planety tří sluncí na pokračování ve starých časopisech.
Hodní soudruzi většinou české a ruské národnosti, za pomoci polepšeného (asi východního) Němce stavějí mezigalaktická letadla, atomové elektrárny, umělé stradivárky, zkoumají cizí planety (pouze vědecky) a od rána do večera myslí na blaho lidstva.
Zlí soudruzi - západní Němci a Američané - nemají ani za mák vědecké disciplíny, zneužívají alkohol, přejí si návrat imperialismu, a jsou po zásluze potrestáni.
Samozřejmě, že je to poplatné době vzniku, ale i vzhledem k textu Signálů si myslím, že tomu soudruh Babula věřil.

KetrinZel
15.11.2014

Také to byla jedna z mojich prvních sci-fi knížek. Pasáž o Xaverikovi, jak sedí na bedně a cpe se bombóny mi utkvěla v paměti. Ale také to, že sovětští-ruští kosmonauté byli ti správní a ty ze západu kuli pikle. Ale jinak jsem byla úplně nadšená.

nightlybird
29.08.2012

orson - vážený a to vás ani na okamžik nenapadlo, že "ta komunistická propaganda" byla úlitbou bohům,že bez té by kniha neměla vůbec šanci vyjít? I když připouštím možnost, že byl autor o tom, co psal, přesvědčený. Jako ostatně řada jiných - a nejen tenkrát, jsou mezi námi dodnes.

1