Krvavá země

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Zlo ovládá poklidný ostrov. Zlo, které není z tohoto světa. Zlo, které skrápí krásnou zemi lidskou krví… Jsi druid a jsi požádán, aby ses s císařskými vojáky vydal na jeden z ostrovů. Na ostrově se prý dějí strašné věci a podivné příšery se vynořují z jeho lesů. Vážnost situace potvrzuje i účast Tuaka, bývalého Ochránce a nynějšího velitele tajných služeb. Je jen na Tobě, zda tě krvavá země pohltí, nebo se z ní vrátíš jako vítěz....celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/41_/41127/big_krvava-zeme-GHR-41127.jpg 2.913
Nahrávám...

Komentáře (6)

Kniha Krvavá země

kristijan
21.08.2021

Asi nejslabší díl série plný (hlavně v poslední části) naprosto neřešitelných soubojů, kterým se nedá vyhnout. Docela mě vytočilo, když jsem musel podstupovat další obtížný boj, protože moje postava bez možnosti výběru neprohledala pobité nepřátele a musela se k nim pak vracet, protože jeden z nich měl klíč. Možná kdybyste za sebe házeli desetistěnkou místo šestistěnky, dalo by se to projít, ale asi i tak by to bylo nesmyslně těžké. (Myslím, že to příště zkusím.) Možnost střídat staré známé hrdiny Tuaka a Amara je dobré zpestření, ale ať budete hrát za kohokoliv, je bohužel navzdory i všem vašim dalším rozhodnutím stejně jisté, že vás nakonec rozsekají. A nejspíš k tomu dojde ještě i docela daleko před koncem.

cziss
16.10.2020

Bohužel, ale tento díl se nepovedl. Zajímavá myšlenka je, že upíři přišli z "jiného světa" (inspirace Zaklínačem?) a to, že si můžete pár částí zahrát i za jinou postavu (není nutné knihu hrát znovu :)...). Tím to ale končí. Na pokračování druidského dílu je to až příliš bojů a prakticky žádné "druidění", kouzlit ze začátku nemůžete, pak můžete ale je to takové jalové. Obtížnost je opravdu nedomyšlená. A děj, sice u GB o to moc nejde, ale celkově také dost slabé. Je velká škoda, že autor nenavázal na druidskou část prvního dílu, tam byl potenciál velký. + Co mě naštvalo je také dost odbytá tabulka, nebo spíš špatná tabulka s chybami. ++ Obálka je strašná, osobně mám tyhle fantasy/scifi obrázky rád, ale tohle je otřes.


Kamba
04.10.2020

Návrat druida Amara na scénu. Tentokrát už není úplný začátečník, proměňovat se umí bez problémů a k tomu se naučil nějaká nová kouzla. Příběh mi příjde nejvíce kompaktní ze všech autorových gamebooků vůbec, hodně se mi líbila i docela unikátní možnost hrát některé pasáže za úplně jinou postavu s jinými pravidly (což více než jindy vybízí k opakování hraní).
Gamebook však sráží velká obtížnost soubojů, což je ještě umocněno tím, že v celém dobrodružství nelze najít skoro žádné předměty, které by hráči pomohly, takže ani nějaké gradování obtížnosti vlastně nedává vůbec žádný smysl, postava je stejně silná na začátku i na konci.

hanak_v_exilu
15.01.2017

Vůbec mi to nesedlo. Vyrostl jsem na gameboocích Fighting Fantasy, takže se zaměřím na rozdíly. Postava je předem daná. Odpadají případy, kdy vyrazíte s nabušeným zabijákem a cestou kosíte co potkáte. Naopak, každý boj může být poslední. A často také je. Umíral jsem opakovaně a zhusta na těch samých místech. Vyhnout se jim nedá, pomoci si posbíranými předměty také ne. I když se kniha tváří jako variabilní, tak není. Nabízí sice určité volby, jenže ty nemají na další postup téměř žádný vliv. Nasbírané vědomosti jsou tedy k ničemu. Každá nová cesta je stejně obtížná, jako ta předchozí. Po literární stránce nejde o žádný zázrak. Atmosféra chybí a děj úplně postrádá logiku. Systém boje obsahuje pár chytrých nápadů a autor měl našlápnuto k impozantní koncepci nelineárního dobrodružství, ale kniha dopadla přinejlepším rozpačitě.

Issiriana
26.01.2014

Příběh celkem dobrý, na pár místech nelogický a divně navazující, což by se ještě dalo pochopit, neboť cestičky, kterými se může hráč vydat, je opravdu hodně.
Co mi ale vadilo už víc, tak to nepromyšlenost v sesílání kouzel. Na začátku mám vybraná 4 kouzla ze 6, a když mi to před bojem nabídne, jestli chci použít kouzlo, tak nalistuju patřičnou stránku... A hle, ono mi to dává na výběr ze dvou kouzel, které zrovna nemám. Asi jsem měla smůlu, ale nikde nebylo napsané, na jakou stranu se mám vrátit, když kouzlo nakonec nechci/nemůžu seslat...
Proto za mě jen 3*, obecně však gamebooky obdivuju a ráda bych si taky nějaký někdy vymyslela. :)

yank3e
20.01.2013

Desátý gamebook ze série Negart Group. Na gamebook průměrná kvalita, dobrá zábava na pár hodin.
Gamebooky v této sérii na sebe nepřímo navazují, spíše se odehrávají ve stejném světě. V některých knihách si zahrajete za stejné postavy, navštívíte stejná místa, nebo jsou zmíněny události z předchozích dílů.