Marketingová komunikace a public relations ekniha

od:

nehodnoceno
Marketingová komunikace a public relations

KoupitKoupit eknihu

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese...celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/28_/286530/marketingova-komunikace-a-public-re-0CO-286530.jpg
Žánr:
Literatura naučná
Vydáno: (ekniha), Karolinum
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (0)

TIP: Máte rádi Databázi knih? Podpořte ji v Křištálové lupě (Zájmové weby) - hlasujte zde.

Autor a jeho další knihy

Jan Halada

Jan Halada
česká, 1942

všechny knihy autora

Uživatelé mají knihu

v Chystám se číst1x