Jak z dobré firmy udělat skvělou

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/60_/60162/jak-z-dobre-firmy-udelat-skvelou-qQ2-60162.jpg 4.310
Žánr
Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno · Grada
Orig. název

Good to Great

více informací...
Nahrávám...

Komentáře (3)

Kniha Jak z dobré firmy udělat skvělou

Přidat komentář
Angelo
23.09.2018

Co se knížce nedá upřít je ta obrovská a skvělá práce celého týmu lidí, která stojí za vznikem této knihy. Hodiny a hodiny práce a je to zde skutečně znát.
Co však dle mého názoru ubírá trochu na kráse je někdy až zbytečně zdlouhavá forma vysvětlovaní určitých myšlenek a poznatků vč. jejich opakování se v knize. To mi upřímně trošku vadilo.

Zdali bych knihu doporučil?
Pokud vás téma "vedení firmy" zajímá, pak ano.

ladyba
20.11.2016

Na to, jak je to žádaná kniha a jak na ni přes rok čekáte ve frontě v knihovně mě tolik na zadek neposadila. Čekala jsem víc... Ale ano, stojí ji za to číst a poučit se.

Bedur
17.11.2014

Dle mého názoru jedna z nejlepších knížek o vedení firmy. Líbí se mi, že firmy jsou srovnávány přesně dle stanovených kritérií a nejlepších 11 firem, které kritéria splnily (z Fortune 500), jsou zkoumány a porovnávány. Nejedná se o žádné rychlokvašky a na trhu musely vykazovat skvělé výsledky po dobu 15ti let! Např. Philip Morris, Gillette atd.
Velmi se mi líbilo, že se neposuzují subjektivní pocity ředitelů daných společností, ale opravdu probíhá výzkum jejich řízení a srovnání.
Knížka je navíc napsána velmi čtivě s důrazem na příklady z praxe bez zbytečně zdlouhavé a nudné teorie.

Autor a jeho další knihy

Jim Collins (p)
americká, 1958

Kniha Jak z dobré firmy udělat skvělou je v

Právě čtených3x
Přečtených22x
Knihotéce14x
Chystám se číst61x
Chci si koupit27x