Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru....celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/109729/design-loga-109729.jpg 33
Žánr
Literatura naučná, PC literatura
Vydáno
Orig. název

Deconstructing Logo Design: 300+ International Logos Analyzed & Explained, 2010

více informací...
Nahrávám...

Komentáře (1)

Kniha Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek

Jonny
25.09.2014

Řekl bych že je to spíš stručný základ, než všeobjímající teorie. Ale trochu inspirace se v knize našlo. Kdybyste chěli vědět která loga upotala konkrétně mě, tak se mrkněte na blog.

Autor a jeho další knihy

  • Co je branding? 2008
  • Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek 2011

Kniha Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek je v

Přečtených4x
Knihotéce3x
Chystám se číst2x
Chci si koupit1x