Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek
Matthew Healey
Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru.... celý text
Žánr:
Vydáno: 2011 ,
Originální název:
více info...
Literatura naučná , PC literatura
Vydáno: 2011 ,
Originální název:
Deconstructing Logo Design: 300+ International Logos Analyzed & Explained , 2010
více info...
5 | 0 | |
4 | 0 | |
3 | 3 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2011 | Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek |
2008 | Co je branding? |
Kniha Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek je v
Přečtených | 4x |
Knihotéce | 6x |
Chystám se číst | 3x |
Chci si koupit | 2x |