Mediální komunikace a public relations ve veřejné správě bazar
Vladimír Voráček
nehodnoceno
Publikace je určena čtenářům, kteří ve veřejné správě pracují v oblasti mediální komunikace a public relations nebo se o tuto oblast zajímají. Příručka je podrobným návodem, jak se v interní i externí komunikaci vyhnout různým úskalím. Teoretické části psané zapamatovatelnou formou jsou doplněny praktickými ukázkami, příklady, tabulkami, cvičeními, slovníkem mediální komunikace. Čtenáři získají účelný praktický návod a detailní deskripci toho, jak kvalitně reprezentovat úřad před médii.... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Učebnice a slovníky
Angličtina pro samouky
50 Kč
Jak číst rychleji a lépe
49 Kč
Slovník antické kultury
150 Kč
Slovník cizích slov
25 Kč