Marketing bazar
Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Bazar (1)
95 Kč + 65 poštajako nová , Plzeň
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Literatura naučná
Edith Piaf
50 Kč
Jako bychom dnes zemřít měli
Kč
Důmyslné umění, jak mít všechno u pr**le
130 Kč
Cirkadiánní kód
230 Kč
Autorovy další knížky
2007 | Psychologie reklamy |
2009 | Psychologická encyklopedie: Aplikovaná psychologie |
2004 | Psychologie spotřebitele |
2010 | Reklama |
1998 | Psychologie trhu |