Základy marketingu
kolektiv autorů , Miroslav Karlíček
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.
5 | 6 | |
4 | 6 | |
3 | 0 | |
2 | 1 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Kniha Základy marketingu je v
Právě čtených | 2x |
Přečtených | 16x |
Čtenářské výzvě | 4x |
Knihotéce | 7x |
Chystám se číst | 6x |
Chci si koupit | 4x |