Velká kniha o prodeji
Martin Limbeck
Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING — moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva klíčové aspekty úspěchu v prodeji — důslednou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky. Staňte se novým hardsellerem a jedničkou mezi prodejci!
Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2014 , GradaOriginální název:
Das neue Hardselling , 2012
více info...
5 | 1 | |
4 | 0 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 1 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2012 | Jak myslí špičkový obchodník - Co odlišuje ty nejlepší od průměrných |
2014 | Velká kniha o prodeji |