Tradiční sloh netradičně
Alice Seifertová
Jak učit slohu ve 2.-9. ročníku Náměty slohových prací Kolegyně a kolegové, pokusila jsem se podle svých mnohaletých zkušeností z vyučování českého jazyka, a samozřejmě i slohu na všech stupních škol, připravit pro vás několik námětů na zpracování slohu. Podle Vzdělávacího programu pro základní školy je sloh vyučován od 2. ročníku ZŠ, kde začíná vypravováním a popisem. Další slohové útvary jsou seřazeny podle vzdělávacího programu. U každého slohového útvaru je nejdříve uvedeno, co by měl obsahovat, a dále, jak by měl být v jednotlivých ročnících uskutečňován. Náměty jsem zpracovala podle vlastních zkušeností a podle prací, které mi laskavě někteří učitelé svěřili. Děkuji především učitelkám a učitelům na základní škole v Heyrovského ulici, v Havlíčkově ulici a Hornické ulici v Chomutově. Těm, kteří budou s touto příručkou pracovat, přeji úspěchy ve vyučování slohu, jež není bohužel na školách v oblibě, a jejich dětem radost z úspěšného tvůrčího úsilí.... celý text
5 | 1 | |
4 | 0 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.