Tajné dějiny značek
Matt MacNabb
Temné a zvrácené začátky značek, které všichni známe a milujeme Značky jsou součástí našeho života a možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za spolehlivé a solidní, každý ale nějak začínal a málokdo dnes ví, že začátky těchto značek bývají někdy spojeny s temnými, nešťastnými nebo dokonce velmi krutými událostmi. Tajné dějiny značek odhalují skutečné příběhy slavných značek, jako jsou Coca-Cola, Hugo Boss, Adidas, Ford, Bayer, Chanel a BMW. Prozkoumejte tajemství obsahu kokainu v Coca-Cole, odhalte spojení Hitler-Henry Ford a zjistěte, proč je Bayer slavný díky aspirinu, ale o začátcích s heroinem se nemluví. Tyto okolnosti se určitě nedozvíte z pečlivě vytvořených mediálních prezentací či prostřednictvím oficiálních stránek moderních korporací. V této knize chceme vyprávět skutečné a pravdivé příběhy známých značek a jejich často neeticky jednajících protagonistů.... celý text
Literatura faktu Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2019 , XYZ (ČR)Originální název:
A Secret History of Brands: The Dark and Twisted Beginnings of the Brand Names We Know and Love , 2017
více info...
5 | 4 | |
4 | 6 | |
3 | 7 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.